Wednesday, December 10, 2008

Salam...

It's has been 2 months since aku last login.. keadaan masih sama.. bz ngan kereja.. perkembangan politik pon masih sama... cuma sekarang nih lebih fokus kepada keadaan ekonomi dunia. 2009 akan menjelma dengan keadaan ekonomi yang tidak begitu memberasangkan... dah ramai yang kena retrench.. tiada tanda ekonomi akan bertambah baik.

Aku dah melalui pengalaman dimana kena retrench laki bini... hidup amat susah sekali.... menumpang la aku di rumah adek aku di kelantan selama 2 tahun dengan tiada pekerjaan tetap.. semasa tuh aku ada 2 orang anak. Setelah hampir dua tahun aku di Kelantan.. Aku berpindah kembali ke Kuala Lumpur. Sekali lagi menumpang di rumah Ibu bapa aku.

Itu la pengalaman aku semasa kena retrench dahulu. Semuga aku tidak perlu menghadapinyer lagi dengan keluarga yang bertambah besar dah tanggungan kewangan yg juga semakin besar.

Kita tunggu aja yg akan mendatang 2009.

No comments: